poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Zwierz

Witam w kolejny, wiosenny poniedziałek. Dziś wiele spraw do przekazania, więc bez marudzenia zabieram się do pracy.
Po pierwsze: rozwiązanie konkursu pt. Zielono mi. Zażarta walka trwała do ostatnich chwil, ostatecznie zwyciężyło zdjęcie nr 2. Nagrodę - foto kubek prześlemy pocztą po ustaleniu szczegółów. Ponieważ pozostałe zdjęcia uzyskały niewiele mniej głosów, ich autorki otrzymują od nas po pakiecie 50 darmowych zdjęć do wywołania w naszym fotolabie. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę, a autorkom zdjęć gratuluję udanych zdjęć.

Sprawa druga: od jutra zaczynamy głosowanie na zdjęcia w konkursie pt. Odbicia. Mam nadzieję, że również i w tym przypadku zabawa będzie przednia.

I sprawa ostatnia: dziś ogłaszam kolejny. Długo się zastanawiałem nad jego tematem i wtedy przypomniałem sobie zdjęcia iguany, które kiedyś zrobiłem u kolegi.
I już wiedziałem co chcę zobaczyć.
Do niedzieli, 17 kwietnia czekam na zdjęcia Waszych zwierząt. Adres jak zawsze: max@fotomaximum.pl

4 komentarze:

  1. Nivejka - gadaj, któreś Ty? :)
    Ja też dzięki :)
    I dzięki tym tajemniczym 10 ktosiom, którym się taka wersja "zieleni" podobała (bo pozostałych adresatów znam ;) ) - jak pisałam Volusiowi, za oknem resztki akurat śniegu miałam, a nie wiosnę :D

    Ta iguana jest sliczna. I...zielona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. iimajka - i o to chodzi w takich konkursach, by nadsyłać różne interpretacje tematu.

    OdpowiedzUsuń