poniedziałek, 23 maja 2011

Skutki zaspania

Zaspałem.
Na dodatek zaspanie w poniedziałek jest wyjątkowo stresujące, bo generuje nadmierny ruch po leniwym weekendzie.
Wiem, ruch jest zdrowy i takie tam. Ale nie z parówką w nosie, kawą na spodniach i ciągłym poczuciem, że czegoś zapomnieliśmy. Taki ruch to ja mam w nosie... To znaczy będę go miał, jak wreszcie usunę tę parówkę.
Zaraz, zaraz... przecież ruch może też być całkiem przyjemny dla oka, zwłaszcza fotoamatora. Spróbujecie?
Czekam jak zwykle tydzień, wysyłacie jak zwykle na: max@fotomaximum.pl
Powodzenia!

 Zdjęcia: Robert Jędras

4 komentarze:

  1. ankieta się zepsuła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zepsuła, po prostu czasem nie wszystkie moduły się ładują. Wystarczy odświeżyć stronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A chyba jednak zepsuła, ja też próbowałam wrzucić głos i nie zaskakiwało parę godzin, niezależnie od czyszczenia cookisów, odświeżania i co tylko. Testowałam ze znajomymi na różne zdjęcia już i to co było ok 21-ej, zaskoczyło nad ranem, a głos tuż przed zamknięciem ankiety - pokazało, że zaliczyło, a po kilku godzinach po zamknięciu - odliczyło...
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. iimajka - ostatnio byłą awaria Bloggera, może to wtedy.
    Niestety, ale nie mam wpływu na działanie bądź niedziałanie ankiety. To gotowy dodatek, w którym podstawia się odpowiednie dane.

    OdpowiedzUsuń