poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Będą jaja

Witam w kolejny, cudownie wiosenny poniedziałek. Dziś, zgodnie z tradycją rozwiązanie ubiegłotygodniowego konkursu i temat nowego.
W ubiegły poniedziałek poprosiłem Was o zdjęcia, których motywem przewodnim są Odbicia. Zwyciężyło zdjęcie nr 1 - gratuluję! Autorka zdjęcia nr 2 dostaje pakiet zdjęć.
Jutro zaczynamy głosowanie w konkursie pt. "Zwierz", natomiast dziś ogłaszam konkurs zainspirowany zdjęciem, które zrobiłem jakiś czas temu.



Tak moi drodzy - tematem tego tygodnia jest Jajko. Na zdjęcie czekam jak zwykle do północy w niedzielę, 24 kwietnia. Adres wysyłki: max@fotomaximum.pl
Ponieważ pytacie czy są jakieś ograniczenia w ilości wysyłanych zdjęć, umówmy się, iż każdy ma możliwość wysłania maksymalnie 3 fotografii.
Jak zwykle nagrodą jest fotokubek.

8 komentarzy:

  1. Przy całej sympatii do modelki na zdjęciu pierwszym, głosowałam na trąbę ;)
    Gratuluję jednemu i drugiemu - Volusiu? ale właściwie komu gratulować? :D Nicki tez pod ochroną? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję wszystkim nieznanym mi sympatycznym osobom, które zagłosowały na zdjęcie numer 2. Bardzo się cieszę z tego wyniku. Dziękuję również organizatorowi za przyznanie nagrody pocieszenia, ale pozwolę sobie z niej zrezygnować, jeśli można:)Będę cierpliwie wysyłać zdjęcia na kolejne konkursy i może kiedyś nadejdzie mój wielki dzień, kiedy moje zdjęcie zwycięży i będę dumnie kroczyć po czerwonym dywanie po odbiór nagrody za pierwsze miejsce:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. iimajka - to nie jest tajemnica. W konkursie "Odbicia" pierwsze miejsce zajęła Nivejka, drugie patmar. W konkursie "Zielono mi" pierwsze miejsce to Anna Shirley, drugie Nivejka, a trzecie iimajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivejki się domyśliłam na tej fotce :) a miło wiedzieć, że to Patmar trąba mi się podobała ;) Zresztą już tam też na blogu buszowałam...
    I jak patrzę na te cudeńka, jakie ludzie potrafią aparatem robić... to z jednej strony cieszę oko, a z drugiej cieszę, się, że jest więcej takich jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Limajko dziekuje Ci serdecznie za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zwierz" chyba poszedł w las, nie wiadomo co będzie z jajami?

    OdpowiedzUsuń
  7. patmar - pisałem, że był problem ze zdjęciami z powodu awarii serwera. Chciałem dać szansę tym, których zdjęcia zniknęły.

    OdpowiedzUsuń